zaterdag 12 december 2009

Waarom wilders wel en ik niet?

Mensen ik moet bekennen
ik heb hetzelfde gedaan als Wilders
Ik heb een hele groep gestigmatiseerd
Ik heb namelijk ooit in de openbare ruimte de politie nazi's genoemd.
Dat deed ik niet uit ideologisch standpunt. Ik praatte tegen een vriendin en ik noem agenten altijd nazi's.
Dat dit niet de lading dekt weet ik ook wel. Ik ken de politie als mensen die zomaar mensen in elkaar rammen zonder dat deze zich kunnen verweren. Ik weet heus wel dat je dan niet zomaar een nazi bent. Echter ik noem deze mensen gewoon nazi voor het gemak; het zijn mensen die andere mensen mishandelen zonder dat ze een verweer hebben. Ik zei dus "godverdomme, al die nazi's hier" als reactie op een overschot aan geelhemden in mn directe omgeving
De vriendin op dat moment zei tegen mij; "dat moet je niet zo hard zeggen...straks horen ze je nog"
Ik had op dat moment (richting taxi) al wat gedronken en mijn antiautoritaire aard kwam naar boven en derhalve zei ik het wat harder: "die kutnazi's"
Toen werd ik in de boeien geslagen.
Precies wat ik eigelijk wilde aantonen.
Ik heb toen een boete gekregen van 400,-
mijn maandelijks besteedbaar inkomen is ongeveer 150,-
dus ga maar na hoe ellendig dit was.
de rechter heeft er 100,- vanaf gehaald maar was van mening dat ik de term nazi niet had mogen gebruiken.
Alles leuk en wel ... dan geen nazi's
een jaar daarna schieten ze een jongen van 19 jaar dood en is half nederland van mening dat dat zelfverdediging was. Niemand had wapens.
Mijn hoger beroep was afgewezen. Wilders vraagt Mohammed B. als getuige.
Godskolere
waarom mag ik niet in beroep en zo'n klootzak die onschuldige burgers doodmaakt als getuige ?
Ben ik soms minder dan Wilders omdat ik, in tegenstelling tot Wilders, niet tot de haagse kliek behoor???
Is mijn overtuiging dat de politie een terroristische organisatie is met een fascistische ideologie niet de moeite voor de rechtbank en Wilders en zn moslims wel?!
Ik vroeg mn advocaat, die vond het absurd dat ik die vergelijking maakte.
Mijn conclusie is dat sommige mensen gelijker zijn dan ander mensen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten