woensdag 30 december 2009

Persprates

Dan zijn we dus reddeloos verloren.
We kunnen maar een kant op gaan, de kant van de VS, het kapitaal, de EU, de Navo en noem al die fascisten, onderdrukkers, moordenaars, uitbuiters etc. maar op.
Nu hoor ik U al roepen; "U overdrijft, U bent ontwetend, U staat niet met beide benen op de grond"
Laat ik nu net van mening zijn dat onze politici dat allemaal doen.
Onze kamerleden, journalisten, politici, colomnisten...ach al die een pot nat rechtse kliek doen ons Nederlanders geloven dat er maar 1 weg is om op te gaan. De mantra ""zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar" blijven ze herhalen en al hun oplossingen van de al dan niet belangrijke problemen moeten volgens hen gezocht worden in "hoe de wereld nu eenmaal in elkaar zit"

Dat verklaart ook waarom er volgen die mensen niks zit in de ontwikkelingen in latijns-amerika.
Hugo Chavez en Evo Morales hebben beiden hun landen gealfabetiseerd, gezondheidszorg en onderwijs gratis gemaakt voor iedereen. Daarom zijn deze mensen volgens onze perspraters dictatoriaal en populisten.

Maar het gaat veel verder dan dat. De klimaattop in kopenhagen is volgens de algemene concessie mislukt. Maar alle perspraters schuiven de zwarte piet naar China of de derde wereld zoals Bolivia of Soedan. Niemand die eigelijk schrijft over de hufterigheid van een Obama die achter gesloten deurtjes een dealtje probeerde te besluiten met landen zonder daarbij een europees land uit te nodigen. Daarbij beledigd zijn dat china niet wilde schikken bij een totaal onacceptabel accoord. Nederlandse perspraters zijn zelfs van mening dat het beter is de volgende keer maar niet met alle landen te praten omdat dat er teveel zouden zijn.

DIT ARTIKEL IS EEN STUB
IK GA MORGEN VERDER

3 opmerkingen:

  1. hallo zwembadzeeman,
    groeten uit Venezuela.
    Voor de eerste keer in laaaaange tijd heb ik een blog gevonden die leuk is om te lezen én die een originele, en, naar mijn mening, objectieve benadering van de feiten die zich in onze gekke wereld afspelen, weergeeft.
    Doe zo verder, en ik blijf je blog lezen.
    Patrik
    pkbe5358@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ter info, misschien is het mijn Internet Explorer, maar de knop op je blogpagina om een reactie te sturen, toont zich zeer klein, haast onzichtbaar. De hele procedure is erg omslachtig en vergt zoekwerk. 't Is maar dat je het weet.
    Het beste voor 2010

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij zie ik niks raars
    Maar in Venezuela zijn veel PC's tegenwoordig toch geen Windows meer?
    PS. Je hebt mail

    BeantwoordenVerwijderen