dinsdag 15 december 2009

Je zou maar moslim zijn.



afbeelding uit "der gifpilze" een nazipropagandaboek voor kinderen over joden

Tsja
Ik begeef me al jaren op verschillende discussie fora en hoe kan het ook anders. Het moet weer over die moslims gaan.
Moslims hier moslims daar moslims laten een scheet en het is een terroristische aanslag.
Nu kan ik hele verhalen houden op welk een exoten moslims zijn. Maar ik beperk me even tot

de mythe van Islamistan.
Islamistan is een groot woestijn gebied waar allemaal baarddragers leven die kamelen en geiten als partner hebben en het nagslacht daarvan bedekken met honderdenvijftig burka's.
Ze hakken met kromme messen iedereen die anders denkt de kop af en spreken een soort smurfentaal die voornamelijk bestaat uit de woorden allah en akbar ....zo zeggen ze niet " ik ga naar de winkel" maar zeggen ze " ik akbar naar de allah akbar " Verder besnijden ze wat af en elke zondagmiddag blazen ze zichzelf op op de plaatselijke markt. Hun wetboek is de sharia waar in staat dat je iedereen moet stenigen en als ze dieren slachten doen ze dat op een balkon, het liefst zo dat de hele flat kan meegenieten (want ze wonen allemaal in flats met schotelantennes die richting mekka staan (de hoofdstad van islamistan)). In islamistan eten ze geen varkens omdat ze bang zijn dat dat wel eens christenen of homo's zouden zijn die zijzelf trouwens alleen maar kennen uit mythen want iedereen is moslim in islamistan. Rechten hebben mensen in Islamistan niet want Allah heeft hen gezegd dat rechten hebben haram is. Ze lachen nooit in Islamistan en ze hebben maar een doel in het leven. De vernietiging van de rest van de wereld opdat iedereen in een woestijn moet leven want groen is in islamistan de kleur van het geloof en mag derhalve niet gebruikt worden door andere levende wezens zoals planten.
Scheepvaart hebben ze ook niet in Islamistan. Als ze willen varen gebruiken ze het schip van de woestijn; de kameel. In islamistan heeft iedereen masssavernietigingswapens en die komen meestal uit oost-islamistan, Iran genoemd in het plaatselijk dialect. Inwoners van islamistan zijn de missing link tussen de mens en de aap omdat ze de verlichting nooit hebben meegemaakt dat deze grens markeerd, genetisch zijn ze derhalve ook niet in staat samen te leven met buren.

Dit is even een samenvatting wat je zoal hoort op rare fora waar iedereen kennelijk een groot expert is in moslimkunde.

Dit verhaaltje is slechts een inleiding voor wat ik wilde zeggen.
Deze plak kots krijgt de gemiddelde moslim (al niet zo samengevat als ik dat nu even doe)
Nu gaan we eens kijken wat onze rechtse publieke omroep zoal doet.
Deze mensen hadden wel wat geƫxperimenteerd met het uitnodigen van gewone mensen die toevallig moslim waren maar al snel scoorden omroepen die leuke pipo de clowns die moslim waren veel beter. De radicale imam die de mythe van islamistan bevestigde deed het veel beter dan de gestudeerde moslim die in keurig nederlands iets over zijn religie wilde vertellen .
Waarom het uberhaupt nodig is om met moslims over hun religie te praten is me zelf eigelijk ook een raadsel maar gezien die mythe van islamistan kan ik me wel voorstellen dat men wat vragen heeft aan moslims.
Sinds de aanslagen van elf september vinden bepaalde radicale mensen namelijk dat moslims de schuld van alles zijn.

In goede traditie van rare moslims presenteren hadden Pauw en Witteman laatst Enait weer eens van stal gehaald. Altijd scoren met die gast. Hij heeft een baard en een leuke muts op zn knar en weet lekker dingen te zeggen waar mensen dan weer lekker bij kunnen hoofdschudden en daarna in de kroeg kunnen zeggen: " zie je wel wat een idioten die moslims zijn". Prijsschieten met die man. Die daar niet zit als mens met een controversiƫle mening maar als moslim.
Daar zouden moslims zich eigelijk niks van behoren aan te trekken. Maar uiteraard krijgen ze op hun werk of in de kroeg (want ook daar treft men moslims aan) vragen over zo'n persoon.
Elke moslim moet ineens een ambassadeur worden voor de islam, voor islamistan en notabene voor Enait.
Zie hier een moslim die zich dat serieus aantrekt en van mening is dat moslims moeten gaan reageren op die Enait.
Pauw en Witteman zetten hem neer als MOSLIM en derhalve vindt deze wethouder van dat kutdorp Amsterdam dat hij en andere moslims zich zouden moeten gaan verdedigen.
Het is toch godvergeten triest dat moslims zich overal en altijd maar moeten verantwoorden voor een paar gekken die toevallig ook moslim zijn. Dat Nederlandse moslims zich moeten verantwoorden over de politiek die gevoerd wordt in Islamistan is al belachelijk genoeg. Maar dan ook nog eens even aangesproken moeten worden doordat Pauw en Witteman weer eens een potje populistische TV willen brengen?

Als het zo moet
dan wil ik als Groninger mijn oprechte excuses aan Nederland aanbieden voor Jaques d'Ancona.
Sorry het spijt me namens alle Groningers. Ik bied ik mijn excuses aan voor Jan Mulder. Ook bied ik namens alle Groningers mijn excuses aan voor ex-minister Remkes. Ook bied ik mijn excuses aan voor de hypocriet Jaques Wallage. Ook bied ik mijn excuses aan voor Abel Tasman.
Ik zal met andere Groningers een discussie aangaan over deze mensen.




3 opmerkingen: