maandag 12 juli 2010

Ik word de eerste dameshockey hooligan



Want als die schijtrechter van de FIFA niet omgekocht was eet ik mijn schoen op!
Ik had de competitie al opgegeven toen AJAX suarez halverwege het seizoen van de FC kocht en me met de neus op de feiten drukte dat de rijkste club wint. Zou het echt een fatsoenlijke vervanging zijn van oorlog ons tegen hunnie dan speelde Robben gewoon in de FC.
Hoe dan ook omdat het element van nationalisme uit de competitie is gehaald ben ik gestopt te kijken en nog veel erger ; te hopen.

Maar dan nu Oranje tegen de Spanjaard. Ik volgde dus altijd nog oranje want dan zijn alle spelers tenminste Nederlanders.
Tot vanavond waar de schijtrechter zo duidelijk was omgekocht (noem me een alluhoedje ) dat ik er de lol niet meer van in zie. Daarbij is de FIFA zowiezo een semifascistoïde kutclub die sexy bavariachickjes niet toe staat ..


Hoe dan ook voor mij is het mooi geweest met voetbal. Het was een edele sport maar steek het maar in jullie harige ouwe mannen konten heren van de FIFA .
Ik heb sinds mijn prille jeugd een zwak voor dames in korte rokjes en daar hebben wij hier in Nederland zelfs een leuke sport voor dat heet dameshockey...de grap is dat we daar ook nog heel erg goed in zijn en heel erg vaak winnen.
Dus vanaf nu ga ik uitsluitend fanatiek dameshockey volgen waarbij ik overigens wel van mening ben dat de kortste rokjes moeten winnen .

En als mijn team niet wint dan sla ik alle papa's en mama's van het andere team persoonlijk op hun muil of ik schop een winkel in elkaar . Met mij moet je niet fucken .
Wil je ook dameshockeyhooligan worden en met mij op een nette ordentelijke manier op de vuist reageer dan hier onder .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten