maandag 17 mei 2010

Waarom nee tegen de VVD?

Ik denk dat ik hier een serie van maak.
Waarom niet te stemmen op bepaalde partijen.
De PVV ga ik niet doen gezien mensen zelf dondersgoed op hun vingers kunnen natellen dat het racistische mafkezen zijn met een morbide agenda.

Ik begin nu met de VVD om dat mensen kennelijk niet door hebben dat rutte een behoorlijk extreem rechtse weg heeft ingeslagen.

De aanleiding was dit arikel van het AD die ik vond op Krapuul.nl en in de eerste instantie wat onschuldig oogde

Hierin staat best iets naar namelijk dat Rutte een Kabinet wenst met PVV en CDA (reden genoeg om geen VVD te stemmen . )
Maar ineens daagde me een andere regel

aldus Rutte vandaag in een interview met De Dagelijkse Standaard.

En jawel Er staat zowaar een interview met rutte daar

Het is nu niet bepaald mijn hobby de dagelijkse standaard te lezen maar eigelijk zijn het net zulke types als Het Vrije Volk.
Mensen die haat promoten en alles dat ook maar links of allochtoon ruikt de grond in willen stampen

Ik twijfel nog steeds zoals ook een reageerder op die dagelijkse standaard deed

Michiel V. op 10 May 2010 om 8:14 am #

Ik kan nauwelijks geloven dat het hier om een interview met Mark Rutte gaat. Weet je zeker dat het geen satire is?


Maar het AD gelooft het in ieder geval wel (geef toe ook geen betrouwbare bron)


Als dit interview echter authentiek is en geen grap dan is rutte volledig de weg kwijt en laat zich in met mensen van een allooi waar ouderwetse liberalen geen droog brood van willen lusten

Ik zal dit bericht voorlopig nog even niet spammen elders omdat ik eerst wil weten of Rutte echt met die extreem rechtse site een interview gegeven heeft.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten