zaterdag 15 augustus 2009

Gevallen engel

Ach...
op gegeven moment zat ik in de hemel harp te spelen en rijstepap te vreten; iets dat ik al sinds het ontstaan van het heelal deed

ik was zo'n sukkel die jullie engelen noemen.
ik zat daar zonder seks, drugs en rockroll me de tering te vervelen.

toen zag ik wat de mensen aan hte doen waren en merkte dat die autoritaire hufter die zichzelf god noemt dat allemaal afkeurde omdat hij van mening was dat wel allemaal harp moesten spelen en rijstepap moesten vreten.

ik was zo pissed off dat ik tegen god zei:

"heej grote smurf"
"ik ben het zat met jou en je debiele utopie hierzo, ik wil mens worden"
god vond het best : recalcitrante figuren heeft ie lievwer niet in zijn heilstaat
dus ik mocht naar de mensenwereld
ik mocht zelfs kiezen waar ik geboren wilde worden
ik koos voor een relaxt land in '74 was nederland het toppunt van tolerantie en honger bestond er toen nog niet
ik koos voor een paar gezellige groninger jongeren om mijn ouders te zijn; ik wilde het mezelf niet te moeilijk maken.
In de jaren die volgenden had ik een moeilijke jeugd wegens mijn allochtoonse afkomst maar mijn ouders compenseerden dat met liefde en daarbij was mij vader een rasidealist die vocht tegen de krachten van het kwaad; de kapitaluizen in de pels van het bestaan en eventueel ook de aanverwante fascisten in het oostblok; kortom, ik groeide op in een prachtland waarbij de algehele concensus was dat wij met zn allen er hier een kek planeetje van zouden maken
zonder fascisten en racisten ...in die tijd had je geen laffe mensen
alleen helden zoals janmaat
janmaat heeft eigenhandig het kwaad jarenlang buiten de deur gehouden door zijn geile rector look en zijn sexy bloemstukje
en zijn hatelijke NNNNNNNNNNederLLandrrrrRRRRSSSS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten