woensdag 15 juli 2009

Wilders vindt de Nederlandse Cultuur inferieur



Ik als blonde blauwogige ubergroninger voel mij tamelijk beledigd door wilders die de suggestie wekt dat ik en mijn land niet in staat zijn om samen te leven met moslims, sterker nog, hij beweerd dat wij niet in staat zijn om ons niet te laten bekeren tot Allah!
Wilders is serieus van mening dat omdat mijn buren moslim zijn dat ik dan een potje ga islamiseren en dat ik mijn rookworst met boerenkool en grunneger mosterd ga inruilen voor een boerka ...
Wilders poept op mijn cultuur ... hij denkt dat onze cultuur zo zwak is dat ie zomaar even wordt over genomen door een paar luitjes die toevallig een andere achtergrond hebben.
Wij Nederlanders zijn al minstens 2000 jaar experts in het absorberen van andere culturen .
Juist die kwaliteit heeft ons groot gemaakt.


Waarom een groot deel van de stoere Nederlanders hem volgt in dat minderwaardigheidscomplex is me een raadsel.
Als Wilders beweert dat wij een superieure cultuur te hebben dan gaan we niet in de broek poepen voor mensen die toevallig een andere vorm van de thora aanhangen dan de christenen en de joden.
Een multicultureel en multireligieus land zijn we altijd al geweest en daarmee heeft ons land en ons volk al eeuwen weten stand te houden in de waanzin van de europeesche- en wereldgeschiednis.

Wilders is een nationalist van niks!




1 opmerking: